Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, Cacabey Meydanında Miting Düzenledi

Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, Cacabey Meydanında düzenlenen mitinginde yaptığı konuşmada, 1 Nisan’da yeni başarılara imza atmaya hazırız. Sizden aldığımız güçle yolumuza devam edeceğiz. CHP’li MHP ‘li İYİ Parti’li kardeşlerime sesleniyorum, bu çorbada sizin de tuzun olsun. Bu çorbada ne kadar hemşerimizin tuzu olursa, bu çorba o kadar lezzetli olur. Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, 31 Mart Mahallî İdareler […]
Genel - 23 Mart 2019 20:38 A A

Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, 31 Mart Mahallî İdareler Seçimleri kampanyası kapsamında Cacabey Meydanında düzenlenen mitinge katıldı. Benim şehrim yıllardır kısır çekişmelere mahkûm edildi Bugün bir başka güzel Kırşehir. Bugün bir başka güzelsin Kırşehirliler diyerek konuşmasına başlayan Başkan Bahçeci, Cacabey meydanı bu şehrin kalbidir ve er meydanıdır. Bu meydana çıkmak yürek ister. Bu meydana herkes çıkamaz. Bu er meydanında sizlerle kucaklaşmak, sizlerle bir arada olmak benim için çok büyük mutluluk. Rabbime sonsuz şükürler ediyorum ki, sizlere on yıldır hizmet ediyorum. Bu seçim meydanında, bu seçim gününde burada bize güç vererek, sizin için çalıştırmayı, sizin için koşturmayı ne kadar çok sevdiğimizi bir kez daha ispat ettiniz.

2009 yılını hatırlayalım 34 yaşında Türkiye’nin en genç belediye başkanı olarak bir yolculuğa çıktık hep birlikte o sizler bize güvendiniz ve inandınız. Omzumuza Cacabey’in, Ahi Evran’ın , Aşıkpaşa’nın , Kayaşehin mirasını omuzlarımıza bıraktınız. Bizde on yıldır sizden aldığımız güçle aşkla, sevgi ile muhabbetle çalışıyoruz. İlk yola çıktığımızda projelerden bahsettiğimizde bir çok insan bize inanmadı.

Çünkü benim şehrim yıllardır kısır çekişmelere mahkûm edildi. Hep birbirimizle didişmedik mi. Bu şehrin konumunu hep fitne be dedikodu belirlemedi mi. Kuru kuruya particilik
yapmaktan bizim partimiz olsun da çamurdan olsun anlayışı ile hep yanlış tercihlerde bulunup , şehrimizi geride bırakmadık mı. 2009 yılında bunların hepsini kenara bıraktık.
On yılda doksan dokuz büyük proje gerçekleştirdik Başkan Bahçeci, Bir yolculuğa çıktık hep birlikte o gün 2009 seçim kampanyasında projelerden iki üç tanesini yap senin heykelini dikerler dediler. Ama biz iki üç tanesini değil on yılda doksan dokuz büyük proje gerçekleştirdik. Biz bugün sadece takdir edilmek istiyoruz. Bu kadar emeğe, bu kadar işe , Kırşehir çalışana sahip çıksın istiyoruz. 2009 yılında dağlar tepesine çöp atan bir şehir değil miydik. İkiz arası deresine kanalizasyon akıtmaz mıydık. Şehrimizin alt yapısı iflas etmiş durumdaydı. Terminalimiz pislik içindeydi. Pazar yerimiz çökmüş durumdaydı. Ne yol vardı, ne kaldırım vardı. Çocuklarımızı götürebileceğimiz bir park bile yoktu. Şehrin meydanı bile yoktu. Yıllarca siyasi parti liderleri
geldiğinde solcu ise Ankara Caddesi, Sağcı ise Terme Caddesinde mitin yapıyordu. Cacabey meydanında artık toplantılarını yapıyor. Yaptığımız hizmetleri on yılın sonunda görüyoruz.

Meydanı daha da geliştireceğiz. Meydanı yaparken ağzımızda burnumuzdan getirdiler. Bazı kulpçular var, bütün işlere kulp takıyorlar. Ben onlara kulpçu diyorum. 31 Martta müsaade
etmeyeceğiz. Cacabey meydanında onlara gözdağı veriyorum. Yıllarca Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün anıtı yolun ortasında durdu. Biz de getirdik şehrin kalbine koyduk. Atatürk’ü
sevmek ona değer vermek demektir. Ona da biz değer verdik. Atatürk’de , Abdülhamid han, Fatih Sultan Mehmet Han’da , Yavuz Sultan Selim’de, Ertuğrul Gazi’de , Osman Gazi’de
bizimdir. Biz her şeyimize sahip çıkıyoruz. Bunlar bizim atamızdır. Asla tartışma konusu yapmadık.

Hizmet yaparken asla ayırım yapmadık

On yıldır hizmet yaparken asla ayırım yapmadıklarını belirten Başkan Bahçeci, Kimseyi, kimseden ayırmadık. Cacabey meydanından soruyorum ve sesleniyorum. Yaşar
Bahçeci on yıldır siyasi görüşünde dolayı, fikrinden dolayı hiçbir vatandaşımıza eziyet etmedi. Belediyemizde on yıldır haksızlık yaptı mı asla yapmadı. Bizleri bir arada tutan ortak
menfaatimiz Kırşehirli olmamız. Kırşehirliliktir, vatanımızdır, devletimizdir. Asla ayırım yapmadık, yapmayacağız da bu anlayışla yolumuza devam edeceğiz. 31 Martta biz bir sınava
gideceğiz notu kim verecek. Halkımız verecek. Öğretmen sizsiniz, öğrenci biziz. Bu sınavda neye bakmak lazım Yaşar Bahçeci on yıldır belediye başkanı işini iyi yaptı mı diye bakmak
lazım. Biz on yıldır verdiğimiz her sözü gerçekleştirdik. Kent Park, Meydan, Alt Yapıyı yaptık. Pazarımızı, Terminalimizi inşaa ettik. Elli beş tane park yaptık. Biz şehrimizin her
türlü sorununu çözdük. Şehrimizi geliştirdik ve güzelleştirdik. Bunları yaparken sizin içinizden hiç kopmadık. Türkiye’nin en ulaşılabilir belediye başkanı olmakla övündünüz.
Kapımız ve gönlümüz size hep açık oldu. Hep sizin içinizde olduk. Asla size tepeden bakmadık, düğünlerinizi, cenazelerinizi asla ihmal etmedik. Okullarımızı gezdik,
esnaflarımızı ziyaret ettik. Hep halkın içinde olduk. Hep şeffaf olduk yaptığımız bütün işleri halkımızla hep paylaştık. Her yıl düzenli olarak hesap verdik. Düzenli olarak istişare
toplantıları düzenledik. Toplumun her kesimi ile yaptığımız ve yapacağımız her şeyin bilgisini verdik. On boyunca asla dürüstlüğümüzden taviz vermedik. 830.000.000 yatırım
yapmış bir belediyeyiz bir tane yolsuzluk dosyamız yok. Dürüstlüğümüzü her şeyin üstünde tutuyoruz. Belediyemizde asla rüşvetin “R” si yok. Rantçılar kendi çıkarlarına göre arayış
içinde ama bu kardeşiniz asla onlara prim vermedi. Sizler benim arkamda böyle durduğunuz müddetçe onlar belediyenin kapısından içeri giremezler. Biz büyük bir aileyiz. Kürdü ile
Türkü ile Arabı ile Çerkezi ile düşüncesi ne olursa olsun siyasal fikri ne olursa olsun, nerden gelmiş olursa olsun, ne zaman gelmiş olursa olsun. Burada yaşayan kendini Kırşehirli
hisseden hep birlikte büyük bir aileyiz. On yılda çok güzel işlere imza attık. Büyük projeler gerçekleştirdik. Şimdi yeni bir başlangıç yapacağız.

Yapacak çok işimiz, kaybedecek zamanımız yok

Kırşehir için hazırladığımız birbirinden güzel 41 projeyi hayat geçireceklerini kaydeden Başkan Bahçeci, 140.000 öz nüfusumuz bizim. Mülteciler bu rakama dahil değil.
CHP’li İYİ partili kardeşlerime sesleniyorum. Şehrimiz son elli altmış yılda bizim on yılda yaptığımız kadar yatırım yapılsaydı bu şehre, her on yılda yarı yarıya büyüseydi elli altmış
yılda ne olurdu bu şehir. Biz asal geçmişe ağıt yakmadık. Hep ileriye baktık. Sizler 31 Martta işin ehli olan bu kardeşinize sahip çıkacaksınız ve bir beş yıl daha Kırşehir’imize hizmet
edeceğiz. Kırşehir’imizin alt yapısını komple yeniledik. Esnaf kardeşlerimizden bize kızanlar oldu. Onları işlerine biraz zarar verdik ama haklarını helal etsinler. Biraz sıkıntı çektik, biraz
toz oldu, çamur oldu, işlerimiz aksadı 2009 ve 2014 güvendiğiniz için bana yetki verdiniz. Ben bu güveni kötüye kullanmadım hiçbir zaman. Bende başkalarının yaptığı gibi üstünü
körler giderdim. Biz doğru olanı yatık. Yollar daraldı diye kulp takmaya çalışıyorlar. Ankara Caddesi, Terme Caddesi, Lise Caddesi üç, dört şeritli de bizim mi haberimiz yok. Yine iki
şeritli daralan bir şey yok. Daralan onların kendileri. Biz hizmet ettikçe birileri sürekli daralıyor. Asla daralmasınlar biz onlara da hizmet edeceğiz.

Bunda benim suçum ne.

Akıllı şehir uygulamamız Mayıs’ta bitecek diyen Başkan Bahçeci, Akıllı durak bittiğinde hatalı parklarda sona erecek. Türkiye’de olmayan modern ulaşım sistemini
Kırşehir’de kurduk. Bunu daha da yaygınlaştıracağız. Akıllı duraklarımızı tüm Kırşehir’e yaygınlaştıracağız. Yapacak çok işimiz, kaybedecek zamanımız yok. Başka görüşten kardeşlerime sesleniyorum. Hizmetin partisi olmaz. Kent parka hepimiz gidiyoruz. Otobüslere hepimiz biniyoruz. 700 Ahi Evran Külliyesi ile gurur duymuyor muyuz. Bu başarı Kırşehir’in
başarısı. Bu başarı Kırşehirlilerin başarısıdır. Ne kadar gurur duysanız azdır. Seçim çalışmaları boyunca herkese gidiyor, her yere ulaşıyorum. Başkanım sen hizmet etmedin
diyen hiç kimse yok. Bahane uyduranlar EYT, Pazar fiyatları gibi bahane uyduruyorlar, bunda benim suçum ne

Ben hizmetlerimle sizlerin karşısındayım. Bizim için bakmamız gereken şey hizmetler. Farklı görüşten hemşerilerim bana bu hizmetlere karşılık bugün sahip çıkmayacağız da ne zaman sahip çıkacağız diye o kadar çok hemşerilerimle karşılaştım. Çıraktık kalfa olduk, şimdi ustalık zamanı. Çırakla usta bir olur mu olmaz. Yeni projelerimiz
hepsi on yıllık tecrübe ile hazırlandı. Kırşehir’i çok daha ileriye taşıyacak. Cacabey meydanından ilan ediyorum 41 Projenin hepsi değil sadece yarısını gerçekleştirelim beş yıl
sonra nüfusumuz 250.000 olacak. Yapacak çok işlerimiz var. Bu işleri kim yapacak, tabii ki biz yapacağız. Kırşehir çok büyüyecek. Benim şehrimin gençleri on yılının sonunda geleceğe
daha umutla bakıyorlar.

CHP’li MHP ‘li İYİ Parti’li kardeşlerime sesleniyorum, bu çorbada sizin de tuzun olsun.

Önümüze bir hafta kaldı Kırşehirlilerden işi sıkı tutmalarını isteyen Başkan Bahçeci, Kampanya başladığında halkımızın kafası biraz karışıktı. İki üç haftadır taşlar yerine oturdu,
insanlarımız hizmetin kıymetini biliyorlar. Anketlerimizde de açık ara seçimi kazanacağız. Ne kadar yüksek oy alırsak elim o kadar güçlü olacak. Ankara’da yatırımları takip ederken elim
güçlü olsun istiyorum. Civar illere bir bakın bizim yaptığımız işleri göremezsiniz. Ama onlar yüzde altmış yetmiş alıyor. Yaşar Bahçeci Türkiye’de olmayan işleri başarıyor, kıt imkânlarla
ama yüzde kırk beş oy alana kadar göbeğimiz çatlıyor. Yüzde altmış oyu bana verin Ankara’dan hiçbir alamayacağım yatırım yok. 1 Nisan’da yeni başarılara imza atmaya
hazırız. Sizden aldığımız güçle yolumuza devam edeceğiz. CHP’li MHP ‘li İYİ Parti’li kardeşlerime sesleniyorum, bu çorbada sizin de tuzun olsun. Bu çorbada ne kadar
hemşerimizin tuzu olursa, bu çorba o kadar lezzetli olur. Çok büyük erseler yaptım benim en büyük eserim sizin gönlünüze girmek. Sizin sevginizi kazanmak.
Çalışanın paçasından çekilmesine müsaade etmeyelim Başkan Bahçeci, 31 Martta yeni bir tarih yazacağız ve bu sevgiyi muhabbeti aramızdaki bütün bağları güçlendireceğiz. İnşallah hizmetlerimizi daha da artıracağız. Biz büyük Türk Milletiyiz ayrım asla yapmadık. Kırşehir emin ellerde sizler bize bu emaneti iki dönemdir verdiniz. On yıldır gece gündüz sizin için çalışan, emeğini alın terini sizin için esirgemeyen bir kardeşiniz olarak, kendi arkadaşımızı ve ailemizi ihmal ettik. Çocuklarımızı ihmal ettik ama sizin geleceğinizi, bu çocuklarınızın geleceğini asla ihmal etmedik. Bu şehre gençliğini ve ömrünü vermiş bir kardeşiniz olarak gelin bir olalım, çalışanın paçasından çekilmesine müsaade etmeyelim. Yolumuza emin adımlarla devam edeceğiz. Kırşehir’imizi geleceğe hazırlayacağız.

Comments

comments

Bu haber 11727 kez okundu.